CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

~MY TRUE LOVE~

Pages

23 August 2011

BERTUDUNGLAH WAHAI KAUM HAWA...




               


1. kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dier nak tutup aurat...

2.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dier jage maruah..diri. .dan keluarga...

3.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab.. sebab dier cantik..


4.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dier x nak tunjuk kecantikan dier..kecuali pada yang berhak..

5.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dier seorang yg pandai..pandai jaga diri...

6.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dier anak solehah...

7.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dier dengar ckp mak bapak dier..

8.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dier hormati orang lain..

9.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab takut apabile dier tak pakai tudung orang tgk dier cantik..dan ade niat yg tak baik..

10.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab tak nak diminati ramai lelaki sgt..

11.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab tak nak menyusahkan orang lain..

12.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dapat pahala..

13.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dapat menghindari maksiat..InsyaAllah ..

14.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab supaya dpt menjadi contoh pada perempuan lain..

15.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab supaya lelaki yg beriman je yg suker dier..

16.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab mendengar suruhan nabi...

17.kenape pompuan caantik pakai tudung... sebab rambut perempuan adalah mahkota baginya.. jadi die tak nak sewenang2nya menunjuk kpd lelaki..kerana jika die menunjuk maknanya die dah tak bernilai kerana mahkota die telah dilhat oleh semua lelaki (kecuali keluarga)

18.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dapat mengurangkan nafsu lelaki..

19.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab patuh pada suami..

20.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab plg penting..die orang islam...

21.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dalam Al-Quran suruh die pakai tudung..kalau orang Islam tp tak berpegang pd Al- Quran.. nak berpegang pd ape lg..??

22. kenapa pompuan canti pakai tudung... pasal korang mmg cantik laa kalau pakai tudung..orang lelaki mmg suka org pompuan yg pakai tudung...aku tahu sebab aku lelaki..

23.kenapa pompuan cantik pakai tudung.. pasai diorang tahu kalau tak pakai tudung diorang akan "syok sendiri" yang diorang tu lawa...rugi laa kalau camtu...pakailaa tudung wahai muslimah Islam..serius ni...

24. kenapa pompuan cantik pakai tudung.. pasai dia tak moo orang lelaki suka kat dia pasal nafsu semata2....mesti nak kat dia pasal agama dan akalnya yg baik....


                           

2 comments:

  1. cantiknya wanita sangat2 cantik jika taat kepada Allah dan rasul,,;)

    ReplyDelete
  2. btul3....
    :)
    ~seindah hiasan adalah wanita solehah~

    ReplyDelete

KOMEN LA YE..=)

Translate:

Powered By google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KONGSIKAN BERSAMA

JOM KITA ZIKIR SAMA-SAMA