CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

~MY TRUE LOVE~

Pages

14 May 2013

kehidupan sebagai pelajar

ASSALAMUALAIKUM....
ehem2...ada orang tak?
rasanya macam dah berhabuk blog saya ni..hehe
da lama sangat tak update..
saya sudah pun menamatkan pengajian di KOLEJ MATRIKULASI SELANGOR(kms)
ALHAMDULILLAH.. :)

banyak sangat kenangan  dekat kms...
kenangan dengan kawan-kawan
kenangan dengan lecturer
kenangan dengan roomate
kenangan di bilik tutor,kuliah..
haaa...kalau nak tulis banyak naw kenangan nye...hehe

di sinilah saya belajar erti kehidupan,persahabatan,hidup berdikari,menghargai masa(walaupun sesaat,tak boleh dibazirkan)

macam ni la rupa bilik di kms... :)


ni roomate saya (2011/2012) :)

.
ni roomate saya juga.. :) (2012/2013)


di matrikulasi pun ade kelas..macam zaman kita sekolah..tapi kelas dipanggil tutorial...
tutorial saya,satu kelas 12 orang je..hehe...sikit kan??tapi best...sebab dapat fokus bila lecturer ajar.. 


ni dia kawan praktikum/tutorial saya...hehe.. :)

cute kan semua??hihi

apa2 pun kalian jangan lupa saya ye..
walau dimana korang berada,jangan sesekali lupe pencipta kita yg setiap saat hampir dengan kita.. :)
semoga ukhwah yg terbina kekal hingga ke jannah...insyaAllah...
CUDIPT  :)

No comments:

Post a Comment

KOMEN LA YE..=)

Translate:

Powered By google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KONGSIKAN BERSAMA

JOM KITA ZIKIR SAMA-SAMA